Thursday, December 28, 2006

ياترى لسه فاكرين ايمن نور؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
امس كنت في مظاهرة لحزب الغد احتجاجا على الممارسات الا انسانيه ضد زعيم الغد ايمن نور في محبسه وهي منع زيارة اهله ومنع علاجه ومنع كتاباته الى اخر تلك المظالم التي يمتلئ بها العصر المباركي الاسود كانت المظاهرة مكونة من 20 شخصا على الاكثر وكانت الامطار تهطل علينا ونحن نهتف بالحرية لايمن نور وبالحرية للاخوان وبالحريه للدستور وبالحريه لكل مظلوم في هذا العهد البائس كما هتفنا بسقوط حسني مبارك وحكومته في وسط ميدان طلعت حرب في وسط القاهرة وحولنا 5 سيارات امن مركزي ممتلئة عن اخرها بالجنود وكل ده عشان عشرين شخص بس انا بعثت رسايل لناس كتير ومحدش عبرني غير احمد سامي ممكن اعرف راي الناس اللي انا بعتلها وماجاتش او ظروفها انا بصراحة بعتبر ان الراجل ده اتظلم ولازم نقف جنبه كاي مظلوم في هذا البلد البائس وجزاكم الله خيرا

3 comments:

Laboudy100 said...
This comment has been removed by the author.
Laboudy100 said...

طبعا مش ناسيينه
لكن المشكلة يا عمنا أنك أولا أرسلت لي الرسالة السادسة وخمس دقائق في حين أنها تبدأ الساعة السابعة
ثانيا كان عندي موعد ومكنتش أقدر أسيبه
بس الفكرة جيدة، ربنا يقبل منك.ـ
لكن لم نسمع عنها في الإعلام والصحافة يا ترى ما السبب؟

@hmed said...

مين أحمد سامي ؟؟